

Jeg bare måtte bruke dette fresh'e papiret fra rouge de Garance som bursdagskort til en fresh 50-åring! Masse farger og duppeditter som iallfall får meg til å smile! :) Kortet ble helt annerledes enn jeg hadde tenkt meg det, og jeg har rota litt med selve 'patenten'... men, skit i! Det går an å lukke (ved å knyte båndene), og da får det heller være at sidene kommer litt hulter til bulter.... *knis*
Nå skal jeg kose meg med å lage ukens kortstokk-kort :)
Guriland, for et ekkert kort!!!!!!
SvarSlettSelv om det regner og blåser i hytt og gevær her, så fikk jeg skikkelig sommerfølelse av kortet ditt...:D...
Takk for sist forresten. Kjempekoselig å være sammen med deg igjen. Blir altfor skjelden.
Kanskje jeg ringer på døra di en gan i sommer, når jeg er på hytta....;)
Sommerklem fra
HegeT
Jeg tror at heget mener lekkert -- og det synes nå jeg også!!!
SvarSlettOg ja, man får sommerfølelse til tross for 3-4 varmegrader og sur høstvind....
Jeg har ligget mest under pledd og dyne i dag, kanskje jeg får til litt kort i kvellingen. Kreativiteten pleier å komme når man bør sove :)
Ha en fin helg - er jo det snart nå!!
KLEM
Oioioi så herlig lekkert kort! Også så flotte farger.
SvarSlettDenne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlettWOW, så utrolig delikat og lekkert. Du er virkelig en tryllekunstner med farger Åshild. Nydelig!
SvarSlettFlott måte å presentere det i bloggen, med flott ramme og swirl'er.. Her tror jeg nesten du må belage deg på litt "liftning"...meg inkludert *knis*
Klem Anita