Skulle ønske jeg kunne fly....Og jeg skulle ønske du sendte meg en smaksprøve på de nybakte muffinsene ;-) Herlig kort!
Titter innom for å gi deg en god klem. Takk for god prat idag, vennen...Klem
kanskje det er sånn det er? flotte ord ihvertfall!
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Skulle ønske jeg kunne fly....
SvarSlettOg jeg skulle ønske du sendte meg en smaksprøve på de nybakte muffinsene ;-) Herlig kort!
Titter innom for å gi deg en god klem.
SvarSlettTakk for god prat idag, vennen...
Klem
kanskje det er sånn det er?
SvarSlettflotte ord ihvertfall!