Sider

onsdag, august 29, 2007

Det er kanskje sånn det er...



"Kom til kanten", sa han.
"Vi er redde", svarte de.
"Kom bort til kanten", sa han.
De kom.
Han dyttet dem...
Og de fløy.

(Guillaume Apollinaire)


Det er nok sånn det er.

3 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg kunne fly....
    Og jeg skulle ønske du sendte meg en smaksprøve på de nybakte muffinsene ;-) Herlig kort!

    SvarSlett
  2. Anonym22:16

    Titter innom for å gi deg en god klem.
    Takk for god prat idag, vennen...
    Klem

    SvarSlett
  3. kanskje det er sånn det er?
    flotte ord ihvertfall!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild