Sider

onsdag, august 22, 2007

Muffins

Egentlig har jeg mye å skrive om idag, men det ble liksom ikke tiden for skriving... så vi får se, kanskje kommer det en av de nærmeste dagene... :)

I mellomtiden legger jeg ut et muffins-kort som ikke ble som jeg hadde ønsket, men nå er det for seint å endre mer på det... Kortet skal gis bort, sammen med noen nybakte nøttemuffins.

Natti natt :)

9 kommentarer:

  1. Så lekkert muffinskort!!!
    Nå fikk jeg både lyst på muffins og sette meg ned å scrappe :)

    SvarSlett
  2. Dette var sååå flott!! Og sååå appetittlig :-).

    SvarSlett
  3. Anonym23:58

    Så stilig!! Det var en utrolig bra idé! Tenker mottakeren ble fornøyd med både kortet og muffinsene :)

    SvarSlett
  4. Så herlig kort da, ordentlig nuuudelig! Og muffins er godt men jeg er ikke god på å lage dem.. Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort;)
    (som vanlig)
    Håper du har en flott dag!!!
    Klemmer fra Ellen K

    SvarSlett
  6. Anonym15:11

    Så flott og herlig muffinskort. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  7. Ååååå jeg har hatt vann i munnen siden du var her i går. Tenker snart kun på muffins, kan du være snill og sende over oppskriften på nøttemuffinsene til meg? :)

    Nå har jeg pakket mange stempler til butikker, er virkelig en fryd å se hvor fine de ble etter at vi pakket de i går. Morsomt :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Anonym22:50

    Åååå - så herlig kort!!! Og for en genial idé å gi bort muffinskort sammen med nybakte muffins...:) Du imponerer med nye idéer hele tiden !!

    Håper du har hatt en fin dag ute i sola idag!

    God klem

    SvarSlett
  9. Åhhh herlig kort!!!
    *lager bilde - håper jeg kan bruke ideèn din?*
    Så utrolig fint!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild