
Idag - 18. august - har vi bryllupsdag! For nøyaktig 6 år siden var jeg på vei til frisøren for å bli vakker til den store dagen. Jeg husker den spesielle følelsen det var å ta på brudekjolen sånn på ordenlig, bli sminket og stylet mens sommerfuglene danset hemningsløst! 6 år - jommen har det gått fort! Og samtidig kjennes det ut som en evighet siden... Som om OP og jeg har vært sammen i evigheter...
I fjor hadde vi store planer om å feire 5-årsdagen, men de av dere som fulgte bloggen min da også, husker kanskje at ingenting ble som planlagt de dagene... Men, idag skal vi iallfall ut for å spise en god middag :)
Ha en fin lørdag, dere også!
Klem!
GRATULERER så mye med bryllupsdagen vennen!!!!
SvarSlettHåper dere får en flott dag!
Gratulerer med bryllupsdagen. Ønsker dere en riktig fin dag!
SvarSlettGratulerer med bryllupsdagen!
SvarSlettKos dere!!!!
Gratulerer med dagen :)
SvarSlettHåper dere får en fin dag!!
sjekk bloggen min :)
SvarSlettGrattis på bröllopsdagen!! :)
SvarSlettGratulera så mye med bryllupsdagen som var i går. Håper dere hadde en superflott dag!
SvarSlettKlem fra Inger Marie
Gratulerer så masse med bryllupsdagen som var :-).
SvarSlettHåper dere hadde flott og minnerik dag!
For nøyaktig 6 år siden var også jeg på vei til frisøren... Tenk det du, på presis samme solrike og deilige augstdag ble vi smidd inn i hymens lenker *knis*
SvarSlettBrukte bryllupsbildene mine når jeg holdt på med NM-bidraget mitt, og jeg må si det faktisk var koslige å "pussle" med de bildene igjen.
Grattis så mye med vel overstått da.
Klem Anita