Sider

lørdag, august 18, 2007

Vi har bryllupsdag idag :)



Idag - 18. august - har vi bryllupsdag! For nøyaktig 6 år siden var jeg på vei til frisøren for å bli vakker til den store dagen. Jeg husker den spesielle følelsen det var å ta på brudekjolen sånn på ordenlig, bli sminket og stylet mens sommerfuglene danset hemningsløst! 6 år - jommen har det gått fort! Og samtidig kjennes det ut som en evighet siden... Som om OP og jeg har vært sammen i evigheter...

I fjor hadde vi store planer om å feire 5-årsdagen, men de av dere som fulgte bloggen min da også, husker kanskje at ingenting ble som planlagt de dagene... Men, idag skal vi iallfall ut for å spise en god middag :)

Ha en fin lørdag, dere også!

Klem!

9 kommentarer:

  1. GRATULERER så mye med bryllupsdagen vennen!!!!
    Håper dere får en flott dag!

    SvarSlett
  2. Anonym10:46

    Gratulerer med bryllupsdagen. Ønsker dere en riktig fin dag!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bryllupsdagen!

    Kos dere!!!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen :)
    Håper dere får en fin dag!!

    SvarSlett
  5. sjekk bloggen min :)

    SvarSlett
  6. Anonym21:40

    Grattis på bröllopsdagen!! :)

    SvarSlett
  7. Gratulera så mye med bryllupsdagen som var i går. Håper dere hadde en superflott dag!

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse med bryllupsdagen som var :-).
    Håper dere hadde flott og minnerik dag!

    SvarSlett
  9. For nøyaktig 6 år siden var også jeg på vei til frisøren... Tenk det du, på presis samme solrike og deilige augstdag ble vi smidd inn i hymens lenker *knis*

    Brukte bryllupsbildene mine når jeg holdt på med NM-bidraget mitt, og jeg må si det faktisk var koslige å "pussle" med de bildene igjen.

    Grattis så mye med vel overstått da.

    Klem Anita

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild