Sider

mandag, september 24, 2007

Kontor-rydding.... igjen!

Det har blitt noen stille bloggdager nå... Fredag gikk med til kurs, lørdag til rydding og ommøbelering av kontoret (jepp, igjen....!) og i går hadde vi konsert med koret. Med andre ord ble kreative økter bortprioritert.

Men nå er jeg snart back on track igjen :) Og frem til da, kan dere glo litt på en gaveeske jeg har dekorert ;)

Quiet blogging times... I had a class Friday, used Saturday to fix up my hobby room (jeah, again....!) and yesterday my choir held a concert. No space for creative cardmaking...

But I'm soon back on track :) And in the meanwhile you can take a look at a gift box I decorated last week ;)



8 kommentarer:

  1. Den gave esken din er så søt! Det enkle er ofte det beste!

    Ha en fin mandag!
    - ligger no' til deg i bloggen min ;)

    Klem, Berit

    SvarSlett
  2. Such a nice box ...and idea!

    SvarSlett
  3. Kjempelekker :)

    klem, elsi

    SvarSlett
  4. Nydelig boks du har laget! Til og med inni var den snuppete (=søt)

    SvarSlett
  5. Anonym00:10

    Ååå - så lekker gaveeske du har laget, vennen! Stempelet til Gunhild passet utrolig godt på denne! Tror jeg må låne idéen din...

    God klem

    SvarSlett
  6. Kjempelekker!!
    Du lager jo så enormt masse flott!!

    SvarSlett
  7. Lovely little box Åschild. Is that a rub-on for the top? SO pretty!

    SvarSlett
  8. Ååå den gaveesken var bare helt nyyydelig
    ha en fin dag
    hilsen Elisabeth

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild