Men nå er jeg snart back on track igjen :) Og frem til da, kan dere glo litt på en gaveeske jeg har dekorert ;)
Quiet blogging times... I had a class Friday, used Saturday to fix up my hobby room (jeah, again....!) and yesterday my choir held a concert. No space for creative cardmaking...
But I'm soon back on track :) And in the meanwhile you can take a look at a gift box I decorated last week ;)

Den gave esken din er så søt! Det enkle er ofte det beste!
SvarSlettHa en fin mandag!
- ligger no' til deg i bloggen min ;)
Klem, Berit
Such a nice box ...and idea!
SvarSlettKjempelekker :)
SvarSlettklem, elsi
Nydelig boks du har laget! Til og med inni var den snuppete (=søt)
SvarSlettÅåå - så lekker gaveeske du har laget, vennen! Stempelet til Gunhild passet utrolig godt på denne! Tror jeg må låne idéen din...
SvarSlettGod klem
Kjempelekker!!
SvarSlettDu lager jo så enormt masse flott!!
Lovely little box Åschild. Is that a rub-on for the top? SO pretty!
SvarSlettÅåå den gaveesken var bare helt nyyydelig
SvarSlettha en fin dag
hilsen Elisabeth