
Vil bare gi dere litt sprekt å se på! Eller, kanskje jeg overfører mitt behov til dere nå? Kanskje det er jeg som trenger noe sprekt å se på akkurat nå? Noe som ikke er svart og grått og trist.....
Uansett: Enjoy :)
Coasters - strongly inspired by Elsie!
Lekkert og sprekt!! jeg trang å se noe slikt hvertfall...jeg som har hodet i enten malespann eller vaskebøtte om dagen (les; oppussing i nytt hus, og visning av leilighet)
SvarSlettBy the way: du har noen fuglestempel som du lånte av meg en gang her du... kan det være en utfordring for deg når bladet nå er levert å leke litt med de???
Tihiiii....klem!!!
Må låne et uttrykk (egentlig ikke mitt skjønner du) COOL! Really cool! Kanskje det er bildene som gjør susen i de rosa omgivelsene?
SvarSlettOj, så fine!!!! Du er bare utrolig kreativ! De ble så lekre!
SvarSlettOg Elsie, ja, men kan jo ikke annet enn å 'love' henne da.... ;o)
Jeg har også hentet inspirasjon fra henne, jeg driver og skal lage noe - ikke kort, men faktisk gøy! Det kommer vel i bloggen min etterhvert, om jeg bare får tid til å være litt hobby-aktiv!
Skikkelig flotte Åshild! Liker den fargekombinasjonen! Og den herlig lekne stilen :) Takk for koselig bursdagshilsen i bloggen min!
SvarSlettStor klem fra Gunhild
hei hei
SvarSlettja de var kjempe flotte... herlige farger.
og jeg gleder meg til å se hva dere har på messa, ja, som et lite barn hi hi
ha en fin kveld
hilsen elisabeth
Å du, så lekkert. Du er en sann kunstner Åshild. Imponert over alt det flotte du tryller frem. Ønsker deg ei god helg.
SvarSlettLenge siden jeg har besøkt deg nå Åshild og det bugner jo over av inspirasjon her for tiden!!!
SvarSlettNydelige blomster og flotte kort!
Herlige de kortene du har laget med Love Elsie-farger :-)
Ha en fin helg!!!