Sider

torsdag, september 13, 2007

Wednesday Stamper - Tryptich

Jeg fant en morsom utfordring i bloggen Wednesday Stamper: å lage noe de kaller for Tryptich. Det er tre sammenhengende ATC'er, hvor den midterste skal inneholde det viktigste motivet/budskapet, mens de to på sidene på en måte skal komplimentere og lage det hele til en helhet. Artig :) Så, her er to forsøk.

I visited Wednesday Stamper and found this challenge: Make a Tryptich! How cool is that! :) Here are mine:



Jeg har brukt alkoholblekk til bakgrunnene, stemplet med div. StazOn-farger og har brukt stempler fra bl.a. Stempelglede og Norsk Stempelblad.

I've used alcoholic ink to make the background paper, stamped with StazOn and stamps from Stempelglede and Norsk Stempelblad.

22 kommentarer:

  1. Anonym10:27

    Oh so love it. Nice colors.

    SvarSlett
  2. Great great backgrounds and I like that you did the Tryptich like an accordian.

    SvarSlett
  3. beautiful colours, alcohol inks? very nice indeed. cheers, carmel xx

    SvarSlett
  4. Wow, love the bright colours the ATC are fab

    SvarSlett
  5. Anonym11:26

    I love that red one! great idea to make it as an accordian fold.

    SvarSlett
  6. Wonderful colors!

    SvarSlett
  7. nyyydelig Åshild!!! Fab farger:o)

    SvarSlett
  8. Beautiful, love the colours.

    SvarSlett
  9. WOW Outstanding..

    fantastic background work
    very beautiful both of them
    wonderful colour and composition .. Love them

    SvarSlett
  10. Very nice, great colours.

    SvarSlett
  11. Oooh, beautiful!!!

    SvarSlett
  12. Anonym17:01

    Fantastisk Åshild. For noen flotte farger!!!

    Hanne

    SvarSlett
  13. Anonym17:09

    Hei vennen!
    Gurimalla, jeg rekker ikke å henge med i svingene jeg!! Her dukker det plutselig opp det ene kunstverket etter det andre!!! Fytterakker'n - dette var fantastisk vakkert! Og så glade farger! Herlig!

    Håper alt er bra med deg, og at du hadde ei fin messehelg!

    God klem

    SvarSlett
  14. Nydelig!!!
    Du hiver deg på utfordringer stadig vekk - og klarer de med glans! :o)

    SvarSlett
  15. Anonym19:51

    wowza, i love love love them!! such great colors!!

    SvarSlett
  16. Oh your colouring is so fantistic. Love them both very much!

    SvarSlett
  17. These are beautiful! Simple but very stylish!! Love them both! Great colours!

    SvarSlett
  18. I never spotted this one yesterday, love it fab colours.

    SvarSlett
  19. Love this triptych! Wow. I would never have been brave enough to leave the side parts practically blank - but it works, big time!

    SvarSlett
  20. These are SO beautiful - I love your work.
    Ros

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild