Sider

onsdag, oktober 17, 2007

Art Journal og WS




Idag slår jeg to fluer i en smekk - lar AJ bli mitt bidrag til ukens utfordring på Wednesday Stamper... Det hadde ingen klar tanke om hva jeg skulle jobbe med i AJ'n idag, men endte opp med å utfordre meg selv på å bruke farger jeg sjelden bruker: bruntoner. Jeg er mye mer glad i klare farger :) Resultatet ble så som så, men jeg klarte iallfall å kose meg når jeg holdt på, så da får det være det viktigste idag!

Tiddelituuu :)

Two challenges in one; using the WS theme as my AJ pages today. Didn't know what to make today, but ended up challenging myself in using colors I hardly use; browns. I rather prefer the bright and vibrant colors :) The result didn't turn out as great or stunning art, but today I don't care. I had a good time making it, so let that be the most important today! Tiddelituuu :)

19 kommentarer:

  1. beautiful work...enjoyed looking at your site

    SvarSlett
  2. Anonym16:44

    what a beautiful spread!

    SvarSlett
  3. marvellous! and the expression of the kids´ face is just adorable!

    SvarSlett
  4. Anonym17:48

    Its so cute. Love it. Great work.

    SvarSlett
  5. Så nydelige AJ-sider du har lagd, Åshild!! Du imponerer stadig. :)
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg gleder meg til å se deg også på messa! :-)

    G

    SvarSlett
  6. beautiful! fabulous!

    SvarSlett
  7. Beautiful! I love the frame spread over both pages.

    SvarSlett
  8. fabulous work, I love those colours

    SvarSlett
  9. it is stunning!

    SvarSlett
  10. This is amazing, LOVE it!!!!

    SvarSlett
  11. Stunning! I think it's a wondeful spread. The right page seems to shine :) Love it.

    SvarSlett
  12. What an amazing journal. I happen to love browns -- think it's gorgeous!

    SvarSlett
  13. Awesome work. The colours & collaging are fantastic & love the images.

    SvarSlett
  14. Gorgeous, its so sweet.

    SvarSlett
  15. Så nyyydelige sider igjen, vennen! Du er vanvittig dyktig! :)

    God klem

    SvarSlett
  16. Anonym12:29

    Wow, fantastic, love them all.

    SvarSlett
  17. this pages are wonderful! They reflect the sparkling joy of the children.

    SvarSlett
  18. wow beautiful pages:)

    SvarSlett
  19. This is fun! Love it!!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild