


Idag slår jeg to fluer i en smekk - lar AJ bli mitt bidrag til ukens utfordring på Wednesday Stamper... Det hadde ingen klar tanke om hva jeg skulle jobbe med i AJ'n idag, men endte opp med å utfordre meg selv på å bruke farger jeg sjelden bruker: bruntoner. Jeg er mye mer glad i klare farger :) Resultatet ble så som så, men jeg klarte iallfall å kose meg når jeg holdt på, så da får det være det viktigste idag!
Tiddelituuu :)
Two challenges in one; using the WS theme as my AJ pages today. Didn't know what to make today, but ended up challenging myself in using colors I hardly use; browns. I rather prefer the bright and vibrant colors :) The result didn't turn out as great or stunning art, but today I don't care. I had a good time making it, so let that be the most important today! Tiddelituuu :)
beautiful work...enjoyed looking at your site
SvarSlettwhat a beautiful spread!
SvarSlettmarvellous! and the expression of the kids´ face is just adorable!
SvarSlettIts so cute. Love it. Great work.
SvarSlettSå nydelige AJ-sider du har lagd, Åshild!! Du imponerer stadig. :)
SvarSlettTusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg gleder meg til å se deg også på messa! :-)
G
beautiful! fabulous!
SvarSlettBeautiful! I love the frame spread over both pages.
SvarSlettfabulous work, I love those colours
SvarSlettit is stunning!
SvarSlettThis is amazing, LOVE it!!!!
SvarSlettStunning! I think it's a wondeful spread. The right page seems to shine :) Love it.
SvarSlettWhat an amazing journal. I happen to love browns -- think it's gorgeous!
SvarSlettAwesome work. The colours & collaging are fantastic & love the images.
SvarSlettGorgeous, its so sweet.
SvarSlettSå nyyydelige sider igjen, vennen! Du er vanvittig dyktig! :)
SvarSlettGod klem
Wow, fantastic, love them all.
SvarSlettthis pages are wonderful! They reflect the sparkling joy of the children.
SvarSlettwow beautiful pages:)
SvarSlettThis is fun! Love it!!
SvarSlett