Sider

mandag, august 04, 2008

2 sketches 4 you - Kazan's sketch




Here is my DT card for this week's challenge at 2S4Y. I made the card while I was on a vacation trip along the west coast of Norway. Didn't bring along much card making stuff, so I had to borrow most of it... That's why the last two 2S4Y cards are 'look a likes' *lol* I promiss you to make a complete different card next week ;) Thanks for looking - and if you haven't made your own 2S4Y card yet - time to work *big grin*

Her er DT-kortet mitt til denne ukens utfordring i 2S4Y-bloggen. Kortet ble laget på stempelkvelden hos Elsi - med de samme lånte papirene og stæsjet som på det forrige 2S4Y-kortet mitt. Så, jeg lover å lage noe heeelt annerledes neste uke *flirer* Og har du ennå ikke laget ditt bidrag til skisseutfordringen, så spriiiiiing til hobbypulten :)

12 kommentarer:

  1. Wow, Ashild, I love your card. Great take on the sketch.
    I'm looking forward to see your next creation.

    Joke

    SvarSlett
  2. Rålekkert Åshild. Jeg er allerede i gang med mitt kort. Satt og ventet på at skissen skulle komme ;)
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  3. Your card is simply gorgeous, Ashild. A great take on the sketch. Hope you are enjoying your holiday.

    xoxo

    SvarSlett
  4. Anonym18:21

    Gorgeous card! Love the vintage feel to it!!! :)

    SvarSlett
  5. Sååå lekkert, Åshild!♥♥♥
    Alltid en fryd å se nye kort i bloggen din! :o)

    SvarSlett
  6. This card is so pretty! I really love what you did with the ribbon! Great job this week!

    ~Lea

    SvarSlett
  7. Hei vennen!
    Åååå - så mange nyyydelige kort du har laga! *smelt* De er utrolig heldige, de som har deg med i Design Teamene sine!!

    Så moro å se kjøkkenbilder forresten! Gleder meg til å se det ferdige resultatet også!

    Håper dere har hatt gode feriedager, og at alt står bra til med dere!

    Gode klemmer i massevis :)

    SvarSlett
  8. Stunning, I love your style:) I hope you had a great holiday!
    Laura

    SvarSlett
  9. Utrooolig lekkert kort, Åshild! Nydelig med syingen og bånd-blomsten;)

    SvarSlett
  10. herlige kort du lager! Tusen takk for koselig kommentar på Sukkersött-kortet...

    SvarSlett
  11. Beautiful, love the vintage feel!

    SvarSlett
  12. Så mye lekkert!!!
    Tusen takk for hilsenen i min blogg til utfordringen på sukkersøtt!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild