Sider

lørdag, august 23, 2008

Blow it off!


I've made a new page for my Art Journal. This time I've used paint and straw. I haven't used this "techniques" since kindergarden, but OH MY, this is fun! More pics here.

Jeg har endelig funnet litt inspirasjon til Art Journalen min igjen, og denne gangen har jeg gått bananas med maling og sugerør! Og det har jeg virkelig ikke gjort siden barnehagen, tror jeg. Og skjønner at jeg har gått glipp av mange potensielle store opplevelser, for dette var moro! Mer bilder i AJ-bloggen min.

4 kommentarer:

  1. What a fun techniqua Ashild. I think it's the same one Corinne used. Saw that in a Dutch magazine.

    http://corinne-delis.typepad.com/the_life_of_a_dutch_scrap/2008/06/index.html

    SvarSlett
  2. Jeg er skikkelig imponert over hva du kommer på altså.

    Har du en e-post adresse du?

    Beate
    beasolem@online.no

    SvarSlett
  3. Omgosh I remember doing this technique in grade school! It's so much fun! Yours turned out stunning as always:) You are so imaginative & super creative! I love your work! You should teach art Ashild.
    Hugs,
    Laura

    SvarSlett
  4. Anonym23:48

    Maling og sugerør :) Så artig og stilig effekt det ble av det! Ha en flott uke!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild