Sider

torsdag, august 07, 2008

En AJ-side * An Art Journal Page


Her er en Art Journal-side med tema blomster (se mer info i AJ-bloggen min). Her har jeg lekt og hatt det moro. Noen utklipte blomster, noen utstansede, noen stemplede og noen håndtegna. Moro :) Doodeliding er alltid stas...

I've made an AJ-page based on the theme flowers. Some are cut outs, some are punched, some stamped and some handdrawn. Just pure fun to make :) Love to play an doodle...

7 kommentarer:

  1. Rålekkert med alle de foskjellige blomstene!! Og fargene var jo bare sååå knall!!
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  2. Skikkelig herlig, Åshild!
    Likte teksten veldig godt også! :o)

    SvarSlett
  3. Super flotte blomster og jeg er vild med din baggrund ;-)
    PS. Jeg har givet dig en Award som du kan hente hos mig ;-)

    SvarSlett
  4. Hei vennen!
    Ojjjj!! Enda en kjempelekker side i Art Journalen din! Herlige farger, herlige blomster og en utrolig fin tekst! Du imponerer hele tiden!

    Håper alt står bra til med dere! Hils OP :)

    Gode klemmer herfra!

    SvarSlett
  5. Anonym10:04

    wow stunning! Love your blog,,your work is totally awesome.

    SvarSlett
  6. Darling! Love the colors:)
    Laura

    SvarSlett
  7. Du har en estetisk sans som man sjeldent ser. De fleste kunstnere spesialiserer seg på en teknikk og er vannvittig god på den, men du behersker alt. Fargekombinasjonene, detaljene. Jeg driver ikke med kortlaging en gang, men gleder meg over alt du lager. Og ja - det er et kompliment at jeg kunne ha tenkt meg og ramma inn det meste av det du lager å henge på veggen

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild