Sider

fredag, august 29, 2008

Sukkersøtt - Camillas utfordring

*juuhuu* Tid for nok en sukkerutfordring! Denne gangen er det gjesteartist Camilla som utfordrer oss til å lage et mappekort i favorittfargene våre. Og gjett om jeg har kosa meg stort når jeg laget dette! Det var jo så enkelt å få til brettingen, og pyntingen var bare stas *glise*

Materialer:
Stempler: Fra Norsk Stempelblad AS
Andre ting: Rubons fra Norsk Stempelblad AS, Prima blomster, QK - cookies, sommerfugle punch, litt blingelibling, pyntebånd og splittbinders

This week's challenge at "Sukkersött" is from our Guest Designer Camilla. She wants us to make a kind of pocket card. You can see the template here. And she also wants us to use our favourite colors.

This was big fun to make :) And the folding is so easy! I used the colors red and green/blue/turqouise. I love that combo!

Materials:
Stamps: The motif is from Norsk Stempelblad AS
Other stuff: rubons from Norsk Stempelblad AS, Prima flowers, QK - cookies, butterfly punch, some bling bling, ribbons and brads
Paper: My Mind's Eye and {note}worthy





13 kommentarer:

  1. Åhhhh Så nydelig bidraget ditt var,Åshild!
    Herlig friske farger,nydelige detaljer og lekkert på innsiden også!

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Wow Åshild!
    Dette mappekortet var så utrolig lekkert! Elsker fargekombinasjonen du har brukt og masse lekre detaljer har du fått med på kortet!
    HA en flott helg og lykke til med resten av kjøkkenet!
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig kort og herlig fargekombinasjon. Nydelig pyntet og så flott sommerfugl :o)
    Nydelig pyntet på innsiden også og likte godt de forskjellige tagsen du har oppi lommen.
    Ønsker deg en god helg.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  4. Absolutely GORGEOUS...you're so wonderfully creative with details!

    SvarSlett
  5. Næh gurimalla, så flott! Er helt & totalt enig i at disse fargene har godt av hverandres selskap, man blir jo lykkelig til sinns av å se på dem! Og sammen med alle disse flotte detaljene dine ble dette virkelig et lekkert kort!

    Ha en super helg da!
    Klem :)

    SvarSlett
  6. This is so fantastic, so much work, wow!

    xxxx

    SvarSlett
  7. Anonym19:52

    Ett helt bedårande kort. Ljuvligt vackert.

    /Susanne

    SvarSlett
  8. Kortet ditt er helt nyyydelig Åshild! Og så gøy å lese at du har kost deg med oppgaven!:)
    Klemmer fra Camilla.

    SvarSlett
  9. Anonym05:52

    Beautiful colors and beautiful papers!! I love all your details as well!! Nice folder crd :)Kathy

    SvarSlett
  10. Som vanlig er det du lager; Åshild, nydelig. Så gjennomført og flott med pynt og farger. Eg er skikkelig inponert! Du er ein av mine stor innspirasjoner, derfor har eg lagdt deg til i min blog.

    SvarSlett
  11. I love your work !
    Beautiful colors !!
    Rini the Netherlands

    SvarSlett
  12. Anonym22:53

    Hej
    hittade hit för ett tag sedan och blev så inspirerad av ditt mappkort! Har nu gjort ett eget(ganska likt ditt men i andra färger)Har länkat till din sida, hoppas det är okay? Tack för inspirationen och jag tycker att du gör så mycket fina alster!
    Anita

    SvarSlett
  13. Så nyyydelig. Herlige detaljer og flotte farger!!!! Fikk lyst til å prøve dette selv :)

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild