*juuhuu* Tid for nok en sukkerutfordring! Denne gangen er det gjesteartist Camilla som utfordrer oss til å lage et mappekort i favorittfargene våre. Og gjett om jeg har kosa meg stort når jeg laget dette! Det var jo så enkelt å få til brettingen, og pyntingen var bare stas *glise*Materialer:
Stempler: Fra Norsk Stempelblad AS
Andre ting: Rubons fra Norsk Stempelblad AS, Prima blomster, QK - cookies, sommerfugle punch, litt blingelibling, pyntebånd og splittbinders
This week's challenge at "Sukkersött" is from our Guest Designer Camilla. She wants us to make a kind of pocket card. You can see the template here. And she also wants us to use our favourite colors.
This was big fun to make :) And the folding is so easy! I used the colors red and green/blue/turqouise. I love that combo!
Materials:
Stamps: The motif is from Norsk Stempelblad AS
Other stuff: rubons from Norsk Stempelblad AS, Prima flowers, QK - cookies, butterfly punch, some bling bling, ribbons and brads
Paper: My Mind's Eye and {note}worthy




Åhhhh Så nydelig bidraget ditt var,Åshild!
SvarSlettHerlig friske farger,nydelige detaljer og lekkert på innsiden også!
Klem fra Maya
Wow Åshild!
SvarSlettDette mappekortet var så utrolig lekkert! Elsker fargekombinasjonen du har brukt og masse lekre detaljer har du fått med på kortet!
HA en flott helg og lykke til med resten av kjøkkenet!
Klem fra Kristine
Så nyyydelig kort og herlig fargekombinasjon. Nydelig pyntet og så flott sommerfugl :o)
SvarSlettNydelig pyntet på innsiden også og likte godt de forskjellige tagsen du har oppi lommen.
Ønsker deg en god helg.
Klem fra Anne
Absolutely GORGEOUS...you're so wonderfully creative with details!
SvarSlettNæh gurimalla, så flott! Er helt & totalt enig i at disse fargene har godt av hverandres selskap, man blir jo lykkelig til sinns av å se på dem! Og sammen med alle disse flotte detaljene dine ble dette virkelig et lekkert kort!
SvarSlettHa en super helg da!
Klem :)
This is so fantastic, so much work, wow!
SvarSlettxxxx
Ett helt bedårande kort. Ljuvligt vackert.
SvarSlett/Susanne
Kortet ditt er helt nyyydelig Åshild! Og så gøy å lese at du har kost deg med oppgaven!:)
SvarSlettKlemmer fra Camilla.
Beautiful colors and beautiful papers!! I love all your details as well!! Nice folder crd :)Kathy
SvarSlettSom vanlig er det du lager; Åshild, nydelig. Så gjennomført og flott med pynt og farger. Eg er skikkelig inponert! Du er ein av mine stor innspirasjoner, derfor har eg lagdt deg til i min blog.
SvarSlettI love your work !
SvarSlettBeautiful colors !!
Rini the Netherlands
Hej
SvarSletthittade hit för ett tag sedan och blev så inspirerad av ditt mappkort! Har nu gjort ett eget(ganska likt ditt men i andra färger)Har länkat till din sida, hoppas det är okay? Tack för inspirationen och jag tycker att du gör så mycket fina alster!
Anita
Så nyyydelig. Herlige detaljer og flotte farger!!!! Fikk lyst til å prøve dette selv :)
SvarSlett