Super flot julekort, flot opsætning
Åhhh...Så kult.
Beautiful card with a lovely warm Xmas colour scheme.
Så stilig det var.Håper det er i orden at jeg har linket deg til bloggen min:)
Ashild, I love your christmascard. Love all the trees and those ribbons!
Åhhh Åshild,det ble råålekkert!Funka som bare f! ;)Takk for att du er du!!Klemmer fra Maya :)
Your card is so gorgeous, Ashild. Great to see that we both made a Christmas card.
Kjempe lekkert og litt anderlede enn "alle" andre ;-)
Wow!!!Your card is `Stunning`TFS:)~X~
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Super flot julekort, flot opsætning
SvarSlettÅhhh...Så kult.
SvarSlettBeautiful card with a lovely warm Xmas colour scheme.
SvarSlettSå stilig det var.
SvarSlettHåper det er i orden at jeg har linket deg til bloggen min:)
Ashild, I love your christmascard. Love all the trees and those ribbons!
SvarSlettÅhhh Åshild,det ble råålekkert!
SvarSlettFunka som bare f! ;)
Takk for att du er du!!
Klemmer fra Maya :)
Your card is so gorgeous, Ashild. Great to see that we both made a Christmas card.
SvarSlettKjempe lekkert og litt anderlede enn "alle" andre ;-)
SvarSlettWow!!!Your card is `Stunning`TFS:)~X~
SvarSlett