Sider

mandag, september 29, 2008

2S4Y - Kazan's sketch #10



This week I made a Christmas card :)

9 kommentarer:

  1. Super flot julekort, flot opsætning

    SvarSlett
  2. Anonym18:40

    Åhhh...Så kult.

    SvarSlett
  3. Beautiful card with a lovely warm Xmas colour scheme.

    SvarSlett
  4. Så stilig det var.

    Håper det er i orden at jeg har linket deg til bloggen min:)

    SvarSlett
  5. Ashild, I love your christmascard. Love all the trees and those ribbons!

    SvarSlett
  6. Åhhh Åshild,det ble råålekkert!
    Funka som bare f! ;)

    Takk for att du er du!!
    Klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  7. Your card is so gorgeous, Ashild. Great to see that we both made a Christmas card.

    SvarSlett
  8. Kjempe lekkert og litt anderlede enn "alle" andre ;-)

    SvarSlett
  9. Anonym18:34

    Wow!!!Your card is `Stunning`TFS:)~X~

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild