Sider

mandag, september 22, 2008

2S4Y - Laura's sketch #9





This is my entry to the 2S4Y challenge this week. I've used a clear card from SheetLoad (here are some more facts about these cards) as a part of my regular paper card. The bottom part of the front is clear acrylic.

Have a great - clear or frosted - week :)

17 kommentarer:

  1. For et lekkert kort!! Elegant, men samtidig røft!

    Ha en strålende uke!
    Klem fra Gunhild

    SvarSlett
  2. Stilig! Artig bruk av transparent!

    Minner om, at det ligger noe til deg i bloggen min ;o)

    Klem xxx

    SvarSlett
  3. Anonym18:27

    This is so beautiful, Ashild! I love the color combination (one of my favorite combos!), and the punched border is lovely! Awesome work with the sketch and clear card!

    SvarSlett
  4. Dette var utrolig flott og jeg digger transparentkort, de er så kule. Kanskje jeg skulle prøve meg på ett nå, ble inspirert nå. :-)

    SvarSlett
  5. Gorgeous card. Lovely design and colour scheme.

    SvarSlett
  6. I really love your card, beautiful colors!!

    XxX

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Anonym19:41

    Absolutely stunning!!! Just gorgeous!! :)

    SvarSlett
  9. Det kortet var dritstilig!!

    Mvh
    Daniel

    SvarSlett
  10. Your card is gorgeous and very elegant, Ashild. And the colors are lovely. Great job!

    SvarSlett
  11. Lekkert clear-kort,Åshild!
    Du er magisk :)

    Klemmer fra Maya,som gleder seg til lørdag! *hopper opp og ned*

    SvarSlett
  12. What a beautiful card! The soft colors, the flourish, oh love it!

    SvarSlett
  13. Nydelig kort som vanlig Åshild ;-)

    SvarSlett
  14. Wow, Ashild, such a very elegant card. You are a clearcard talent. Love it!

    SvarSlett
  15. Gorgeous!!!! My favorite DT card this week. :D

    SvarSlett
  16. This is absolutely gorgeous. I love the blue and black together. Thanks for all the inspiration you always provide :)

    SvarSlett
  17. Hei Åshild
    Jørgen her, jeg vil bare si at du var veldig søt som liten. Så det øverst på siden din. Kult med hatt :)

    Klem fra Jørgen (som sniktitter sammen med mamma Annie)

    og mamma synes kortet ditt var nyyydelig!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild