Sider

fredag, september 05, 2008

Kjøkken-news :)

En lynkjapp oppdatering på kjøkkenfronten før blogger begynner å rote igjen.... Det begynner nemlig å ligne et kjøkken! *hipp hipp hurra* I dag er rørleggeren her, så nå har vi snart vann på kjøkkenet, og oppvaskmaskin!! Det skal bli godt!

Just an update on our kitchen (hurry, hurry before blogger starts troubling again...!)... It finally starts looking like a kitchen again! *juuuhuuu* And today they're working on giving us water in the new sink, and water for the dish washing machine!! Loooovely! :)



3 kommentarer:

  1. Love the new kitchen and I am sure it will even look more fantastic once the tiling has been done. Hang in there, any renovation is a huge disruption. Warm regards

    SvarSlett
  2. oooh,det blir lekkert!! Gleder meg til å se det ferdig :)

    God helg! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Oh your kitchen is looking beautiful!! I LOVE those cabinets!
    Laura

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild