Denne var utrolig kul. Synes den uttrykte livsglede og moro, og det er liksom en høylytt side uten å være støyende. Du er så dyktig på det du gjør. Kjempemoro å kikke innom bloggene dine. Det er inspirasjon i bøtter og spann.
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Denne var utrolig kul. Synes den uttrykte livsglede og moro, og det er liksom en høylytt side uten å være støyende. Du er så dyktig på det du gjør. Kjempemoro å kikke innom bloggene dine. Det er inspirasjon i bøtter og spann.
SvarSlett