Sider

onsdag, september 17, 2008

Tromme! - Drumming!


En liten stemningsrapport fra ukens som gikk, bare :) Just a little glimpse of the last week's atmosphere... :)

1 kommentar:

  1. Denne var utrolig kul. Synes den uttrykte livsglede og moro, og det er liksom en høylytt side uten å være støyende. Du er så dyktig på det du gjør. Kjempemoro å kikke innom bloggene dine. Det er inspirasjon i bøtter og spann.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild