Sider

mandag, oktober 06, 2008

2S4Y - Laura's sketch #10




Nok en flott skisse fra Laura og jeg bestemte meg raskt for å lage et sart kort i sarte farger. Og når jeg satte meg ned for å lage, satte jeg igang noe ny musikk og plutselig måtte jeg bare lage et musikk-kort :) I love this sketch and wanted to make a soft card in soft colors. And as I sat down I put on some new music and life felt so good that I just had to make a music themed card :)

13 kommentarer:

  1. Åh... Dette var lekkert Åshild!! Digger stilen din jeg;)

    Ha en strålende dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Beautiful card and something different. The music theme is very well interpreted. Warm regards

    SvarSlett
  3. Lææækert kort! :-)

    SvarSlett
  4. Ååååå så fine farger! Helt utrolig nydelig. Stilig med de mørke bokstavene som kontrast, og så plukker de opp notene også:)

    SvarSlett
  5. Anonym21:57

    ÅÅÅh, dette var riktig nydelig :-) Lekre, duse farger og mange flotte detaljer :-)

    SvarSlett
  6. Darling card and I allready know I'm gonna use that lovely sentiment.

    SvarSlett
  7. Så lekkert, så lekkert, Åshild... og gratulerer med dagen!?

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  8. Anonym04:55

    Your card is just plain wonderful! That sheet music on this is YUM!

    SvarSlett
  9. Anonym06:34

    This is stunning, Ashild! I adore the sheet music, and the distressed edges. You probably already know how much I adore the crystal swirls, too! Heehee! ;-D Beautiful work!

    SvarSlett
  10. Vilket jättefint kort.
    Hoppas du har en bra dag.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  11. nyydelige kort! musikkkortet var toppen av kransekaka...herrlig!

    SvarSlett
  12. Wow dette var et lekkert kort!!

    SvarSlett
  13. Beautiful card - I love the music theme - I'd like to feature you on inspirations blog - you'll find it here if you want to have a look - let me know if its ok to include you. http://inspirationalcraftblogs.blogspot.com/

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild