
4. oktober er det tid for fest i Ett trykk-bloggen, og vi vil gjerne ha deg med! Følg med i bloggen på lørdag, fra kl. 10 og ut dagen.
Oct. 4 is the International Card Making Day and we're going to have some fun - and we want you to join us! From 10.00 AM (Norwegian time) and all day we'd love it if you'd like to party togehter with us. We'll host several challenges and can't wait to spend time with you and your creative fellows :) You can find us here: Ett trykks blogg.
Hei!
SvarSlettSkal jeg legge ut denne i bloggen min og, eller?
Så spennende. Har lagt ut link i bloggen min.
SvarSlettHa en fin kveld.
Det var jo ganske kult med International card day 4 oktober. Siden det var 4 oktober for 3 år siden jeg begynte å lage kort;)
SvarSlettSkal følge med jeg!
Ha en strålende kveld;)