Nydelig kort! :)
Nydelig Åshild ;-)
super flot og elegant kort
Mail adressen min ligger nå under innlegget du skrev i bloggen min.Fikk ikke sendt mail til deg på den adressen du skrev.Lekkert kort!!
Absolutely stunning. Just love the mono tones on this creation. Warm regards
Nydelig kort! Det er herved lagret i inspirasjonsmappen på PCen min ;)
OMG, OMG I SO LOVE THIS CARD IT IS SIMPLY STUNNING!!!!!xxxx
Oooohhh, this is simply SPECTACULAR Åshild
Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it! Klem/hugs,Åshild
Nydelig kort! :)
SvarSlettNydelig Åshild ;-)
SvarSlettsuper flot og elegant kort
SvarSlettMail adressen min ligger nå under innlegget du skrev i bloggen min.Fikk ikke sendt mail til deg på den adressen du skrev.
SvarSlettLekkert kort!!
Absolutely stunning. Just love the mono tones on this creation. Warm regards
SvarSlettNydelig kort! Det er herved lagret i inspirasjonsmappen på PCen min ;)
SvarSlettOMG, OMG I SO LOVE THIS CARD IT IS SIMPLY STUNNING!!!!!
SvarSlettxxxx
Oooohhh, this is simply SPECTACULAR Åshild
SvarSlett