Sider

tirsdag, oktober 07, 2008

International Card Making day - kort 1

Jeg laget noen kort til den store markeringen: 4. oktober - Den internasjonale kortlagerdagen. Her er det første. I did make some cards for the huge day of celebration: Oct. 4 - the International Card Making Day. Here is my first one:





8 kommentarer:

  1. Nydelig kort! :)

    SvarSlett
  2. super flot og elegant kort

    SvarSlett
  3. Mail adressen min ligger nå under innlegget du skrev i bloggen min.Fikk ikke sendt mail til deg på den adressen du skrev.

    Lekkert kort!!

    SvarSlett
  4. Absolutely stunning. Just love the mono tones on this creation. Warm regards

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Det er herved lagret i inspirasjonsmappen på PCen min ;)

    SvarSlett
  6. OMG, OMG I SO LOVE THIS CARD IT IS SIMPLY STUNNING!!!!!

    xxxx

    SvarSlett
  7. Oooohhh, this is simply SPECTACULAR Åshild

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild