Jeg vet at DT-tiden min hos 2S4Y er over, men jeg måtte bare lage et bidrag denne uken også. Skissen til Laura er knallbra, og det var bare stas å lage dette kortet :) I know I'm not a DT anymore, but I can't stop myself - I just have to make a card this week too *lol* The sketch of Laura is fabulous, and I loved making this card!
Nydelig kort! Og en flott måte å bruke den sommerfuglrekken i fra Inkadinkado.
SvarSlettThis is gorgeous and those butterflies are too cute. Great colour combo. Warm regards
SvarSlettNydelig både AJsiden din og skissekortet. Lekkre fargesammensettinger :)
SvarSlettHa ei fin helg!
Wow, så nydelig. :)
SvarSlettSå utrolig delikat er det første som faller meg inn. Nydelige farger! Flott på alle måter!
SvarSlettHa en fin helg Åshild!
Wow!!! This card is simply gorgeous.
SvarSlettOh my goodness this is stunning Aashild! This is one of my favorites from your extraordinary talent!
SvarSlettHugs,
Laura
Oh wow, beautifully stunning!!!
SvarSlettxxxx
Wow! This card is so beautiful... great colour combo.... cute butterflies...love it.
SvarSlettBeautiful card!!
SvarSlettHelledussen Åshild for et vakkert kort! Dette tror jeg er det beste jeg har sett til denne skissen asså. Du er helt rå!
SvarSlettHåper du får en fin helg!
Klemmer fra Kristine
this is beautiful Ashild!
SvarSlettYour card is so elegant....pink color, butterflies....gorgeous!!!!!!!!
SvarSlettBeautiful card.
SvarSlettEveline.
So beautiful! You've added such wonderful details, like the pearls and dimensional butterflies.
SvarSlettGorgeous card, love the colours and the butterflies.
SvarSlettThis is stunning!! Love your work, Ashlid!!
SvarSlettKatie