Sider

fredag, november 07, 2008

2S4Y - Laura's sketch #12




Jeg vet at DT-tiden min hos 2S4Y er over, men jeg måtte bare lage et bidrag denne uken også. Skissen til Laura er knallbra, og det var bare stas å lage dette kortet :) I know I'm not a DT anymore, but I can't stop myself - I just have to make a card this week too *lol* The sketch of Laura is fabulous, and I loved making this card!

17 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Og en flott måte å bruke den sommerfuglrekken i fra Inkadinkado.

    SvarSlett
  2. This is gorgeous and those butterflies are too cute. Great colour combo. Warm regards

    SvarSlett
  3. Nydelig både AJsiden din og skissekortet. Lekkre fargesammensettinger :)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Anonym12:07

    Wow, så nydelig. :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig delikat er det første som faller meg inn. Nydelige farger! Flott på alle måter!

    Ha en fin helg Åshild!

    SvarSlett
  6. Wow!!! This card is simply gorgeous.

    SvarSlett
  7. Oh my goodness this is stunning Aashild! This is one of my favorites from your extraordinary talent!
    Hugs,
    Laura

    SvarSlett
  8. Oh wow, beautifully stunning!!!

    xxxx

    SvarSlett
  9. Wow! This card is so beautiful... great colour combo.... cute butterflies...love it.

    SvarSlett
  10. Helledussen Åshild for et vakkert kort! Dette tror jeg er det beste jeg har sett til denne skissen asså. Du er helt rå!
    Håper du får en fin helg!
    Klemmer fra Kristine

    SvarSlett
  11. this is beautiful Ashild!

    SvarSlett
  12. Your card is so elegant....pink color, butterflies....gorgeous!!!!!!!!

    SvarSlett
  13. Beautiful card.
    Eveline.

    SvarSlett
  14. Anonym19:59

    So beautiful! You've added such wonderful details, like the pearls and dimensional butterflies.

    SvarSlett
  15. Gorgeous card, love the colours and the butterflies.

    SvarSlett
  16. This is stunning!! Love your work, Ashlid!!

    Katie

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild