Sider

mandag, november 03, 2008

Et kort til fra Ett trykk



Nok et kort fra bladet... Jeg syns disse retroblomstene er så kule :) This is one more card from the mag... Love these retro flowers :)

8 kommentarer:

  1. Oh I LOVE this Aashild! Beautiful colors too:)
    Laura

    SvarSlett
  2. Så stilige blomster!!kjempefint kort i flotte farger.:)

    SvarSlett
  3. Åh - du lager så mye fint, Åshild!!
    Takk for all inspirasjon du deler *klæm*

    Ha en fin dag!

    PS! Har tagget deg i bloggen min ;o)

    SvarSlett
  4. hei på deg!!

    skal bare sende over en god klem til deg!!

    Bente

    SvarSlett
  5. mmmmm...så flotte blomster! kortet var knallstilig!

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint kort! Liker veldig godt de røde tonene du har brukt, og blomstene er jo helt knærsje!

    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  7. Blomstene er kjempefine.

    Kjekt med bladet dåke gjir ut.
    Håer eg snart får kalenderen min i retur, sendte den til deg?

    SvarSlett
  8. Wow! What beautiful flowers ...

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild