Sider

tirsdag, november 04, 2008

Jepps, enda ett...


Enda ett.... med knappeblomster! One more.... :) With button-flowers!

7 kommentarer:

  1. Dette kortet var skikkelig artig!!
    Kjempestilig med alle knappene!
    Det er herved lagret i inspirasjonsmappen på pcen ;)

    SvarSlett
  2. This is just gorgeous. Love the nostalgic feel to it and that button arrangement is unusual and brings the whole card together. Warm regards

    SvarSlett
  3. Veldig stilig bruk av knapper, og et aldeles nydelig kort!

    SvarSlett
  4. Darling! I love the button bouquet!
    Laura

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott knappeblomst! Spennende og nytt for meg i hvertfall:)

    Og kjempefine farger

    Inspirert hilsen Camilla

    SvarSlett
  6. Hei vennen!
    Skal si deg disse er studert mang en gang i bladet, i tillegg til at jeg fikk "sett på dem med fingra" på treffet i Ski! Det er bare en ting å si - NYDELIG!!

    Veska di for hjertepost er forresten sååå lekker! Du er så kreativ, vennen! *misunnelig*

    Håper du har en god dag!
    Gode klemmer

    SvarSlett
  7. Det ser nydeligt ud med de knapper og ligner et helt kunstværk, dejlige farver du har brugt.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild