Hei vennen! Skal si deg disse er studert mang en gang i bladet, i tillegg til at jeg fikk "sett på dem med fingra" på treffet i Ski! Det er bare en ting å si - NYDELIG!!
Veska di for hjertepost er forresten sååå lekker! Du er så kreativ, vennen! *misunnelig*
Dette kortet var skikkelig artig!!
SvarSlettKjempestilig med alle knappene!
Det er herved lagret i inspirasjonsmappen på pcen ;)
This is just gorgeous. Love the nostalgic feel to it and that button arrangement is unusual and brings the whole card together. Warm regards
SvarSlettVeldig stilig bruk av knapper, og et aldeles nydelig kort!
SvarSlettDarling! I love the button bouquet!
SvarSlettLaura
Så utrolig flott knappeblomst! Spennende og nytt for meg i hvertfall:)
SvarSlettOg kjempefine farger
Inspirert hilsen Camilla
Hei vennen!
SvarSlettSkal si deg disse er studert mang en gang i bladet, i tillegg til at jeg fikk "sett på dem med fingra" på treffet i Ski! Det er bare en ting å si - NYDELIG!!
Veska di for hjertepost er forresten sååå lekker! Du er så kreativ, vennen! *misunnelig*
Håper du har en god dag!
Gode klemmer
Det ser nydeligt ud med de knapper og ligner et helt kunstværk, dejlige farver du har brugt.
SvarSlett