Sider

søndag, juli 26, 2009

Eeeehmm.... I guess this is my day...

... *lol*

And I'm waiting for the sun to shine
because we've planned
to spend the day outdoors,
walking in a nearby mountain.

*hipp, hipp*
Wish you all a great day :)

14 kommentarer:

  1. bursdag kanskje????
    Synes å huske at du også er en juli-jente???
    Uansett - grattis med en fin dag i fjellene!!!
    klem

    SvarSlett
  2. Hipp, Hipp!
    GOOOOOOD KLEM fra Hanne

    SvarSlett
  3. Happy Birthday!! Have a wonderful day.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen Åshild!

    SvarSlett
  5. Hipp hipp hurra!! Gratulerer med dagen. Ha en finfin dag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Slenger meg på med en STOR, varm bursdagsklem, jeg også.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen Åshild!♥

    (Samme bursdag som lillesøstra mi, hun blir 39 år i dag...) =0)

    Sommerklem,
    Aud

    SvarSlett
  8. Gratulerer såååå masse med dagen, vennen!!!!!! Håper dagen din blir superfin!!!


    Massevis av gode, varme klemmer fra meg :))

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen!!
    Ha en flott søndag!
    Og du lager så mye fantastisk flott!!!!!
    Tusen takk for at du deler! :-)
    Du er en stor inspirasjonskilde!!

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med dagen.
    Kos deg masse med dine kjære, og i fjellet.
    Klem fra Kaia :o)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen!!


    Klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med dagen!

    SvarSlett
  13. Hipp hipp hipp HURRA!!! :) Gratulerer så mye med dagen Åshild! :) Og fy så lekkert mønster på den nye sykkel hjelmen din!! :)

    Bursdagsklem Ida

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med dagen som var!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild