I've used
Kazan's sketch to decorate a box filled with gooseberry - fresh from my own garden. The box is a birthday present.

There is a booklet glued on top of the box. (Text say: "Jummy - enjoy your day!")

Inside the booklet there is a greeting along with several recepies for the use of gooseberries.

And - of course - lots of gooseberries:

I hope she likes gooseberries... *lol*
WOW..., fantastsik flott... :O)
SvarSlettHa en fin kveld!
For en flott og personlig gave. Synd jeg ikke kom på noe sånn når jeg plukket bringebær. I år har vi plukket 23 kg fra hagen, ny rekord!!
SvarSlettDet meste blir til syltetøy.
Klem fra Kaia
Utrolig stilig og for en herlig gave da :)Kjempe kjekt med oppskrifter på stikkelsbær.
SvarSlettDu er så utrolig flink Åshild, imponerer meg gang på gang.
brilliant - I love your project, it is so creative and gorgeous
SvarSlettThanks for playing with us at http://2sketches4you.blogspot.com/
Åhhhh så nydelig gave-eske,Åshild!
SvarSlettOg stikkelsbær er skikkelig nammenam!
Og så kult navn på "uttabyggs"!! ;)
Klemmer :)
Dette må være en flott gave å motta!
SvarSlettEr det det stikkelsbær heter altså. *ler*
SvarSlettHerlig eske og så lurt med de oppskriftene.
I like gooseberries - what a fantastic idea, cute container AND recipes - she is going to LOVE it.
SvarSlettHugs
I love how you used the sketch to alter this container!! Wonderful take on the sketch.
SvarSlettTotally gorgeous, Åshild!!! love this idea!
SvarSlettHugs,
Peet
for en super idé!
SvarSlettdu er helt rå asså, kjempeflott er den! :)
Väldigt fin box :-)
SvarSlettHa en härlig söndag!
Elisabeth
Så lekker gave og for et godt innhold ;) Stilig med litt oppskrifter også ;)
SvarSlettWOOOOOOWWWW
SvarSlett