Sider

torsdag, september 03, 2009

A box of cards

In the last issue of our mag Ett trykk, all of the DT members decorated one of the flower boxes from Prima. This is how mine turned out - all decorated with alcoholic ink.
Inside the box there are 4 cards:


Stamps & rubons from Norsk Stempelblad AS.

5 kommentarer:

  1. Anonym10:41

    wow stunning!

    SvarSlett
  2. Denne er bare så nyydelig,Åshild!
    Så lekre farger og du er utrolig dyktig med alkohol-blekket!!
    Ha en flotters lørdag,vennen :)
    Go`klem!

    SvarSlett
  3. another great idea !! there is no stopping you !!
    isa xx

    SvarSlett
  4. for en fantastisk ide!
    Dette blir årets gave til mamma :)
    Tusen takk for inspirasjone.

    ha en superfin søndag!
    Klem! :)

    SvarSlett
  5. STILIG!

    Virkelig en genial idé!

    dan!el

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild