Sider

tirsdag, september 01, 2009

Have a nice day, my dear friend

First of all: a H*U*G*E thank you to those of you that left me a comment on my desperate "heeelp"-post. I so appreciate it! I've decided to try to make all of them - one by one... without deadline *lol* This card is based on the challenge of Paula and Kaia; I've only used scraps from my desk. (Motif stamp from hÄnglar & stÄnglar, text stamp from Norsk Stempelblad. ) I'm not going to lie... It wasn't fun at all to make the card. But, I made it. That's the important part right now...
The message on the card suits me well today... I woke up this morning knowing that I wasn't looking forward to this day at all. That sucks. But, I'm challenging myself to change my thoughts! I want to give myself a nice day - despite all... And hopefully it turns out better than expected.
So, dear friends - I wish you all a nice day :)

12 kommentarer:

  1. Kjempefint kort!!
    Utrolig hva man har på pulten... KNALLfint Åshild!
    Håper det ble en bra dag!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så flott kort, Åshild!!! Nydelig rødfarge og lekre detaljer!!

    SvarSlett
  3. Ååh men dette var super herligt Åshild!!! Så nydelige farger og så skjønn pynting!!!

    Ha en fin tirsdag!

    K9b

    SvarSlett
  4. Oppdager stadig nye blogger, og her var det mye fint å se!! Fargene du bruker er slike gla'farger:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  5. Anonym16:57

    The Coloration is fantastic. What a beautiful card.

    Have a nice day :)

    SvarSlett
  6. såååå super flot dekoreret og i dejlige farver og sødt motiv

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    Likte kortet ditt kjempegodt jeg, nydelige farger, og motivet var kjempesøtt.
    Jeg tror jeg har laget 10-12 kort fra restekurven min, utrolig hva som ligger oppi der.
    Håper dagen din var flott.
    Her skal du få ett dikt som jeg fant en eller annen plass med deg, det er kjempeflott:
    -For dagen i går er ikke
    annet enn en drøm, og
    morgendagen kun en
    visjon.
    Men dagen i dag levd
    fullt ut, gjør hver
    gårsdag til en lykkelig
    drøm, og hver
    morgendag til en
    visjon full av håp.
    Vern derfor godt om
    denne dagen-.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Åh, så befriende herlig å se et rosa-rødt kort fra deg igjen!!! Det er helt nydelig vennen!
    Håper dagen din ble bedre enn forventet ;)
    Go'klem

    SvarSlett
  9. Gorgeous card, wonderful sweet image and fabulous details. Can't believe you didn't enjoy making it just a little bit.
    When I'm feeling like that, I get my fave stamp and make a card just for me. Hope the fun in making cards come back soon.
    Luv
    Debby

    SvarSlett
  10. Beautiful Ashild. Love the touches of bling.
    Hugs
    Desire

    SvarSlett
  11. Fantastisk lekkert. Alt stemmer perfekt her!!

    Klem Marianne:)

    SvarSlett
  12. Sukk! Noe så skjønt. dette kortet går rett inn i favorittmappen min.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild