Sider

torsdag, september 10, 2009

Kurs på StempelScrap-messa 19.-20. sept.

Annie og jeg skal holde kurs på StempelScrap-messa neste helg. Kommer du?
Kurset er kl. 14 på lørdag og koster 250,-.
Det er ingen forhåndspåmelding.
Mer info finner du her.

Uansett om vi sees på kurset eller ikke, så håper jeg du stikker innom standen vår og sier hei. Messe = skravlings... og det kan jeg like :)

4 kommentarer:

  1. Åh, dette så spennende ut. Men jeg skal ikke på messa......

    Lykke til med kurset, og håper jeg får se litt mere av kamuflasjen senere.

    SvarSlett
  2. Oi! Denne så da riktig så spennende og delikat ut!!! Jeg vil også lære å kamuflere edle dråper slik ;)

    SvarSlett
  3. Pokker, jeg klarer ikke glemme denne. Du må love meg å ta med på Ski-treffet, så jeg får se??!!

    *Klem*

    SvarSlett
  4. Nydelig!!
    Kunne verkelig tenkt meg å sjå deg i aksjon!!!
    Så håper eg får mulighet til det på mi første messe ever!!!
    Klem Linda

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild