Sider

torsdag, september 17, 2009

Messehelg igjen!

MESSEHELG

*juuhuu* Da er det tid for ny messehelg - StempelScrap i Skedsmohallen! Det er alltid like moro! Vi stiller as usual med stand, så se etter Ett trykk-gjengen :) Vi stiller mannsterke! Og det kommer til å skje mye på standen vår hele helgen, blant annet en hel haug med flotte make'n takes. (Du ser en sniktitt av min på bildet over her...)

Så, back to packing... See you!

8 kommentarer:

  1. Lykke til på messa!
    Skulle (nesten) ønske jeg ikke bodde så langt unna...men vi sees i Ski i oktober :o)

    *go'klæm*

    SvarSlett
  2. Gleder meg!!!
    See you!!!

    SvarSlett
  3. Ses i morgen, vennen :)))) Go'klemmer fra meg!!!!

    SvarSlett
  4. Lykke til på messa;-)) Jeg er bare bittibittelitt misunnelig:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ses i morgen, snuppa! Gleder meg kjempemasse!!!

    Go'klem

    SvarSlett
  6. Veldig fornøyd med messehelg, og at jeg fikk med meg en make and take.

    Trivelig å treffes! :)

    SvarSlett
  7. Åshild did you receive my e-mail? ;)

    SvarSlett
  8. Anonym20:52

    Kortet til Ingrid (din venninnde) var jo bare helt nydelig!
    Ønsker deg en fin uke Åshild!
    Klemmer fra meg som jobber med oppgave!!!!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild