Sider

søndag, oktober 11, 2009

Glimps from Nerja

I'm back home from 2 wonderful weeks spent in Nerja, Spain. Weeks filled with great company, good experiences, sun, swimming, sightseeing, great food, good driks... If you want to take a look at the pictures from the trip, please visit my Flickr album - Nerja 2009.

3 kommentarer:

  1. Nyyyydelige bilder av en nydelig by!! Helt fantastisk! Skjønner godt at du vil tilbake :)

    Takk for titten :) Vi ses på fredag! Gleder meg SÅ :))) Klem!

    SvarSlett
  2. Åhh så deilig som det så ut...
    Må inn å se på de andre bildene dine også....
    20 dager til nå, så sitter jeg og 9 andre familiemedlemmer på fly sørover. Vi skal til Sharm El Sheik i Egypt, gleder oss utrolig masse.
    HA en flott søndag videre.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. Anonym20:21

    Hei Åshild!
    Ja, Nerja er en nydelig liten by. Jeg var der en uke i februar for noen år siden. Nå har jeg sett på bildene dine og mimret litt. Fint at du er tilbake på bloggen.
    Hilsen Ellen fra Porsgrunn.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild