Sider

mandag, oktober 12, 2009

I'm an illustrator *lol*




One of my AJ pages has been used as an illustration for a seminar invitation. That's kind of fun :) And interesting to know that my personal AJ pages not just have to be understood as personal stuff...

4 kommentarer:

  1. Å dette var morsomt, gratulerer så masse Åshild! Det er så nydelig, eller morsomt, eller hjertvarmt, eller... alt du lager. Og sikkert mange som finner noe av seg sjøl der.

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!!

    Gleder meg på å treffe deg i helgen!

    SvarSlett
  3. Congrats! I love this piece of work..

    SvarSlett
  4. Gratulerer.
    Det var en kjempeflott AJ, og den har et flott budskap som andre også kan ha nytte av, som så mange av dine andre fantastiske kunstverk.
    HA ei flott og kreativ uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild