Jeg skal holde kurs på Ski-treffet til helgen, og har lovet å gi litt mer info om kurset. På bildet ovenfor er det noen smakebiter...Dette er kurs-teaseren:

Det er fortsatt noen plasser ledig på kurset,
så om du vil være med, kan du melde deg på via Minne-Hjørnet.
Jeg skal holde det jeg lovet
- en overraskelse, en utfordring og en sjokolade
- alt på ett kurs :)
Dette ser jo bare så spennende ut. Skulle likt å være der, men det blir litt for langt unna.
SvarSlettKos dere.
Gunn :-D
Åhh det hørtes spennende ut. Synd jeg bor sååå laaangt unna.
SvarSlettLykke til med kurs, og koz deg masse.
Klem fra Kaia
Åh, så synd at jeg ikke kommer tidsnok til å delta på kurset :o(
SvarSlettGleder merg til å se hva du har funnet på!!
Sees plutselig!!
*klæmma*