Sider

torsdag, oktober 15, 2009

Shoppinghjelp - del 2!

Jeg frir til dere igjen, jeg! Jeg trenger nemlig hjelp til å skaffe til veie 6 sånne esker fra Panduro - og jeg trenger dem på Ski-treffet i morra kveld...! (Jepp, alltid tidlig ute as usual.... *flau*) Jeg prøvde å få tak i dem i Tønsberg, uten hell. Er det noen av dere som skal på Ski-treffet og som også skal en tur innom Panduro før dere kommer? Kan du da være så snill å kjøpe 6 esker for meg? Det hadde vært helt superdupert! :)

3 kommentarer:

  1. Kan dessverre ikke hjelpe deg her Åshild :( Men de var jo flotte disse ;) Kos dere masse på treffet i helga :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Jeg kan kjøre innom på Sandvika Storsenter å se om de har der i morgen. Vet jo ikke om de har da, men sjekker i alle fall. Sender deg en mld når jeg har sjekket.

    SvarSlett
  3. Rop ut om du fremdeles trenger hjelp i morgen. Jeg kan stikke innom Panduro i Ski hvis ikke Hege får tak i :)

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild