After days of boring computerwork, running nose and anoing cough, I just had to find a way to both abreact and celebrate when the upcoming issue of our mag finally was sent away for printing. and I can't think of any better way than visiting some second hand shops *lol*Just look at these chairs! Fits just perfect in my red'n white kitchen! They actually make me happy - along with my new table cloth with the cutest dotties :)
I needed some color - and I found it! A sunny bright metal dish :)
And a sweet pink suitcase with butterflies on :) 


Bildene i bloggen din lyser opp torsdagen min <3
SvarSlett*klæmma*
Herlige farger, Åshild! Og lykke til med heklingen :-) Selv er jeg igang med "anvend det du har"-utfordring, målet er å minske antall prosjekt som ligger, så med litt flaks blir det litt AJ snart også ;-)
SvarSlettGod helg!!
Så mange flotte fargerike ting!:D
SvarSlettHa en flott torsdag!
Åshild - du kan jo hekle jo!!! Jeg så imponert og stolt av deg ;)
SvarSlettOg så mange fargeglade godbiter du har anskaffet deg! Det hjalp betraktelig på humøret å kikke innom bloggen din i dag - tusen takk, vennen!
Go'klemmer
God bedring, og lykke til på messen i helgen :-)
SvarSlettKlem Connie
Håper helsa er bedre nå Åshild! De stolene husker jeg igjen! Vi hadde slike, nøyaktig slike
SvarSlettda jeg vokste opp husker jeg! Tante hade dem i blå, jeg tror faktisk hun har dem ennå!
Så flink du er til å hekle! Og så herlige farger da. Jeg falt fullstendig for det rosa-hvite-røde jeg da. Skikkelig sukkertøyfarger!
Wow, her var det mye fint.
SvarSlettNybegynneren bøjer seg i støvet.
Skulle gjerne vist hvordan du har laget vinholderne dine. Finnes det en mal?
God første søndag i advent.
så herlige farver :)
SvarSlettskjønner at du blir glad over innkjøpene dine. Mamma like glad da hun fikk bladet i posten :)
ha ei super helg.
klem :)
Hei Åshild! Jeg blir alltid like imponert når jeg besøker bloggen din! Du har så mange kreative ideer! Lykke til med den nye hobbyen din!
SvarSlettHa en fin kveld
Oxana