Sider

onsdag, desember 30, 2009

Testing out my new studio

Yesterday I finally got to use my new art studio, an oh my - did I have tons of plans! As usual things didn't turned out just as I had planned... This painting has more than 10 layers! I tried and I tried and I tried, but it just didn't work! So frustrating! And I can't blame the new studio - the room is perfect. I guess my fingers just got rusty... Well, the room is inaugurated - that was the main goal for the day :)
Hope you all have great Christmas days! And thanks for the lovely comments you leave for me. I really, really appreciate it *hugs*

3 kommentarer:

  1. Åh - så fint, Åshild! Dette likte jeg kjempegodt, både motiv, farger og tekst!!
    Du får nok stor glede av ditt supre hobbyrom i det nye året! Gleder meg STORT til å følge deg og bloggene dine også i 2010!!!

    SvarSlett
  2. Du MÅ bare være fornøyd med dette bildet. Det var utrolig vakkert. Fargene, motivet, teksten, alt passet så godt sammen. Jeg gleder meg veldig til å følge bloggen din i det nye året.

    Ønsker deg et godt nytt år fylt med mye kreativitet og arbeid på det supre hobbyrommet ditt.

    Nyttårshilsen fra Trine

    SvarSlett
  3. i think it's a wonderful piece. Especially the heart detail. Congrats with the new studio.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild