Og ekstra moro var det at de nye utklippskortene våre ble så godt mottatt! Jeg er støl i smilemusklene, jeg :)
Nå er det leggetid... har mange ting på tapetet for uka, så det gjelder å få sovet litt først... Legger ut kortet jeg laget på fredag - med de nye kortene våre:
Hei hei Aashild;)
SvarSlettDet var et nyyyydelig kort du hadde laget, og de nye utklippskortene var bare rå lekre.. godt de kom i tide..
Og dere er noen kjempe koselige damer;)
Ha en riktig fin uke
Hilsen Elisabeth
så utrolig fint kort! Herlige farger!
SvarSlettGodt å høre at du har kost deg på messe! Ha en fin uke! klem
Så utrolig flott kort!! Utklippskortene var jo bare råkule. Absolutt "MÅ HA".
SvarSlettHa en fin dag Åshild.