Sider

tirsdag, september 11, 2007

To nye kort

Innimellom diverse jobbeting sniker jeg meg til å lage noen kort. Kjenner det er alt for lenge siden sist!

Først et kort med Lumiere-bakgrunn, tørrembosset med Cuttlebug. Stempel fra Stempelglede, pyntebåd fra MME og QK-swirl. Panelene er i glossy, stiplet med Distress for å eldes.

(The background paper is made with Lumiere paint, then embossed with Cuttlebug. The text is a stamp from Stempelglede. Swirl from QK and ribbon from MME. The light brown frames is colored with Distress ink.)


Så et kort med alkoholblekk og tørrembossing. Retropuncher og rubonstekst fra Norsk Stempelblad.

(Then a card decorated with alcoholic ink and embossing. The flowers are punched out, and the text is rubons.)


2 kommentarer:

  1. Anonym09:36

    Herlige kort, får veldig lyst på noen nye alkoholblekk-flasker når jeg ser dem! ;-)

    Ha en riktig fin dag!
    Hilsen Pauline

    SvarSlett
  2. Utrolig lekre kort! Nydelige farger!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild