
Dette er visst dagen for utfordringer :) Dumpet innom denne utfordringsbloggen: Think Monday - Think ATC. Og måtte bare prøve meg! Hadde ikke 'slides', men fikk laget meg en mal og klipte den ut i kartong. Så satser vi på at den blir godkjent...
Jeg har brukt Tim Holtz' stempel på selve ATC-en, stemplet med sort StazOn på glossy. Stemplet også tekststempelet "Dream". Så har jeg brukt fargede StazOn-puter til å stiple over motivet, med lyse farger der jeg ville fremheve motivet. Ramma er også stiplet med StazOn. Detaljene er tegnet på med hvit penn. Ramma stiftet jeg på med stiftemaskin, og ordene er klistremerker.
This seems to be the Big Challenge Day :) I found a new blog with weekly challenges - this time on ATC's. So I just had to make one! I didn't have any slides, but found a template and made one in cardstock. Hope it's all okey...
I've used stamp from Tim Holtz, stamped with StazOn on white glossy paper. Then I colored the motif with StazOn colors. The details are doodled with a white pen, the slide mounted with staples and the words are stickers.
Absolutely stunning. Such a fantastic colours!
SvarSlettBeautiful ATC!
SvarSlettDen ATC én var nyydelig Åshild.
SvarSlettLiker så utrolig godt det stempelet.
Klem fra Inger Marie
Gorgeous. Love the rich colours.
SvarSlettGorgeous colors! =)
SvarSlettnina
WOOOOOOW!! This is smashing!! I absolutely love the colourcombination!! Beautiful!
SvarSlettGorgeous!!!
SvarSlettLove the colours you have used
SvarSlettBeautiful piece. So rich looking, great colors.
SvarSlettI love how you did this so bright and gorgeous.
SvarSlettIs this sweet. A great ATC. Love it.
SvarSlettWOW!!
SvarSlettHva kan man si til en tusenkunstner som deg? Du er så levende og sprudlende i din måte å lage ATC'er og kort på. Jeg blir helt satt ut når jeg ser kunstverkene dine....de er så vakre!Og jeg som elsker å fargelegge,jeg sniker alltid en ide eller to etter et besøk her;-)
Ta vare på deg selv og din kreativitet! Du er unik.
Varm klem
Very pretty colours. You are such an inspiration to us.
SvarSlettBeautiful work - the use of colour is stunning.
SvarSlettRos
WOW! Nydelig atc med fantastiske farger :)
SvarSlettKlem, elsi
love the intensity of the colours:)
SvarSlettNyyyyydelig! Du er helt rå med farger!! Vakkert, vakkert, vakkert...
SvarSlettGod klem