Sider

torsdag, september 13, 2007

Wednesday - one more tryptich :)

Dette var utrolig moro! Denne gangen har jeg laget 3 ATC'er som jeg har satt sammen på et kort. Bakgrunnen på ATC'ene er et utklipp fra KK, faktisk et bilde av en stabel med tapeter i ulike farger. Stilig, ikke sant? Har stemplet med definisjonsstempler, pyntet med rubons og tegnet litt søm og noen hjerter.

This is so fun! I'm really inspired! This time I've made 3 separate ATCs and then used them all together on a card. The colored background is actually a picture from a magazine; a roll of tapestry. Cool, right? I've used definition stamps, rubons and some doodling.

Forside/ front:


Inni/ inside:

12 kommentarer:

  1. This is fabulous. Stunning images.

    SvarSlett
  2. It looks great.

    SvarSlett
  3. Anonym19:32

    Oh it is so sweet. Love it.

    SvarSlett
  4. Anonym19:52

    this is so cute!!! love the cute baby face.

    SvarSlett
  5. WONDERFUL! Love the cheerful way you made this card.

    SvarSlett
  6. Sooo cute! Love it!

    SvarSlett
  7. What a winner..love it!

    SvarSlett
  8. Just the sweetest, you are so clever. Beautiful baby.

    SvarSlett
  9. adorable images, great work :)

    SvarSlett
  10. Gorgeous! Great work.

    SvarSlett
  11. LOVE how you circle-dotted those beautiful babies' faces!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild