Sider

onsdag, juli 30, 2008

2 sketches 4 you - Laura's sketch 5

Yesterday I met 6 creative friends of mine and we had a wonderful time together. We made cards, chatted and most of all had some big laughs. Love these gathering days :) So inspiring! I made a card for this week's challenge at the 2 sketches 4 me-blog.

Jeg er jo på tur for tiden, og akkurat nå er jeg på besøk hos Elsi. Og i går hadde vi stempeltreff her. Det er alltid stas! Utrolig koselig gjeng, mye kreativitet - om enn ikke så mange ferdige kort..., mye skravling og ikke minst mye god latter! Herlig påfyll, rett og slett.

Som vanlig får jeg ikke gjort så mye når jeg ikke sitter hjemme ved min egen pult, men jeg fikk laget et kort til 2 sketches 4 you-bloggen. Nå skal vi snart på en aldri så liten shoppingrunde :)

15 kommentarer:

  1. What a pretty card, I love how you added the sentiment down the side.

    SvarSlett
  2. Oh Ashild this is soooo beautiful!! LOVE this & you are even on holiday! Your the best:)
    Laura

    SvarSlett
  3. What a very sweet card. I like the girl and the little words on the left side.

    SvarSlett
  4. Beautiful card. I love the vintage feel to it.

    SvarSlett
  5. Wow! What a beautiful and creative card! I love the little girl and how you made her appear to sit on the card - beautiful!

    SvarSlett
  6. I like the vintage look of this card. Thanks much for sharing.

    SvarSlett
  7. what a beautiful card for the sketch - love how you added your sentiment on the left and love the image of the girl
    kath
    xxxx

    SvarSlett
  8. Oh my goodness, your card is just gorgeous.

    Thanks so much for sharing it.

    SvarSlett
  9. Gorgeous card, Ashild. I really like the sentiment on the left.

    SvarSlett
  10. Et utrolig vakkert kort du har laget, Åshild!♥♥♥

    SvarSlett
  11. Anonym00:06

    What a gorgeous card, Ashild! I love the muted colors, and the little girl is adorable! Great work with the 2S4Y sketch! :)

    SvarSlett
  12. Oh my, this card is FABULOUS! I love it!

    SvarSlett
  13. Anonym02:40

    Beautiful!!! I love the colours and the text down the side!! Just precious! :)

    SvarSlett
  14. Vilket otroligt vackert kort!!!!

    SvarSlett
  15. This card is so beautiful, Ashild!! I love the vintage look!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild