Yesterday I met 6 creative friends of mine and we had a wonderful time together. We made cards, chatted and most of all had some big laughs. Love these gathering days :) So inspiring! I made a card for this week's challenge at the 2 sketches 4 me-blog.Jeg er jo på tur for tiden, og akkurat nå er jeg på besøk hos Elsi. Og i går hadde vi stempeltreff her. Det er alltid stas! Utrolig koselig gjeng, mye kreativitet - om enn ikke så mange ferdige kort..., mye skravling og ikke minst mye god latter! Herlig påfyll, rett og slett.
Som vanlig får jeg ikke gjort så mye når jeg ikke sitter hjemme ved min egen pult, men jeg fikk laget et kort til 2 sketches 4 you-bloggen. Nå skal vi snart på en aldri så liten shoppingrunde :)
What a pretty card, I love how you added the sentiment down the side.
SvarSlettOh Ashild this is soooo beautiful!! LOVE this & you are even on holiday! Your the best:)
SvarSlettLaura
What a very sweet card. I like the girl and the little words on the left side.
SvarSlettBeautiful card. I love the vintage feel to it.
SvarSlettWow! What a beautiful and creative card! I love the little girl and how you made her appear to sit on the card - beautiful!
SvarSlettI like the vintage look of this card. Thanks much for sharing.
SvarSlettwhat a beautiful card for the sketch - love how you added your sentiment on the left and love the image of the girl
SvarSlettkath
xxxx
Oh my goodness, your card is just gorgeous.
SvarSlettThanks so much for sharing it.
Gorgeous card, Ashild. I really like the sentiment on the left.
SvarSlettEt utrolig vakkert kort du har laget, Åshild!♥♥♥
SvarSlettWhat a gorgeous card, Ashild! I love the muted colors, and the little girl is adorable! Great work with the 2S4Y sketch! :)
SvarSlettOh my, this card is FABULOUS! I love it!
SvarSlettBeautiful!!! I love the colours and the text down the side!! Just precious! :)
SvarSlettVilket otroligt vackert kort!!!!
SvarSlettThis card is so beautiful, Ashild!! I love the vintage look!
SvarSlett