Sider

lørdag, juli 26, 2008

Big news 1!


Endelig - en norsk kortutfordringsblogg: Sukkersött. Og jommen er jeg så heldig å få lov til å være en del av Design Teamet! Tusen takk, Anita - dette gleder jeg meg veldig til :) Så følg med, folkens - fredag 1. august braker det løs!

3 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra!!!
    Gleder meg sååååå til fredag! :)

    Klemmer fra Maya

    SvarSlett
  2. Well, you've made it till two design teams on one day. Congrats and have fun.

    SvarSlett
  3. Herlig Åshild! Grattis! Gleder meg til å følge med på bloggen!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild