Jeg legger ut kortene mine fra juni-nummeret av
Ett trykk. De tre første er til 'gnikk & sprut'-teknikken, det siste er inspirasjonskort til kortskissen som kommer nå i augustnummeret.
I'm showing off my cards from the latest issue of Ett trykk. The first 3 are made with the Spritz & Flickr-technique, the last one is a card based on a sketch.


Fabulous cards!
SvarSlettLove them all.
striking !! they are amazing
SvarSletthugs,
isa x
du lager de lekreste kortene! Jeg er så glad for at du deler all din kreativitet med oss andre.
SvarSlettSommerklem fra Linn