Sider

torsdag, juli 03, 2008

Noen kort fra juninummeret

Jeg legger ut kortene mine fra juni-nummeret av Ett trykk. De tre første er til 'gnikk & sprut'-teknikken, det siste er inspirasjonskort til kortskissen som kommer nå i augustnummeret.
I'm showing off my cards from the latest issue of Ett trykk. The first 3 are made with the Spritz & Flickr-technique, the last one is a card based on a sketch.






3 kommentarer:

  1. Anonym14:29

    Fabulous cards!

    Love them all.

    SvarSlett
  2. Anonym20:05

    striking !! they are amazing
    hugs,
    isa x

    SvarSlett
  3. Anonym22:12

    du lager de lekreste kortene! Jeg er så glad for at du deler all din kreativitet med oss andre.
    Sommerklem fra Linn

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild