Sider

mandag, juli 21, 2008

To AJ-sider til...

Det har blitt to nye AJ-sider, og mer detaljer finner du her.

I've made a couple of new pages for my AJ. More details here.


4 kommentarer:

  1. To kjempeflotte sider Åshild!
    Og grattismed Sukkersøtt DT plass!!
    Det skal bli så kjekt å være der sammen med deg! Som jeg har sagt til deg før, er du en av mine stooore kortlagings-heltinner! Så å få lov å være på samme DT som deg er en stor ære!
    Stor klem fra Kristine

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med velfortjent plass i designteamet! Du lager masse flott!! Gleder meg til å se hva som skjer der i august!! :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    To flotte AJ sider! Lekre farger og detaljer som alltid med dine prosjekt!

    Gratulerer med DT plass på sukkersøtt! Blir spennande med en norsk utfordringsblokk, og eg gleder meg til 1. August!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  4. This is very cool and beautiful!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen spor etter deg, det setter jeg stor pris på! - Thanks for leaving me some words, I really appreciate it!

Klem/hugs,
Åshild